◈`!我係大眼妹Shan*●
silly_shan10
暱稱: 大眼妹x2222 *!
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
O哂咀~
Um..開心既 *
悶悶=w=''
唉..好黑仔 *
開心開心^^''
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 16
今日人氣: 0
累積人氣: 166
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 24 日  星期五   晴天


攰* 愉快 分類: 未分類

   今日11點幾起左身...之後我就起身洗臉正頭個d..*

   媽咪洛左街返返黎就同我煮麵麵食..好味~ 我肚痛..所以無洛街食野~

   之後食完就坐巴士..過去{香港}個邊..同埋亞Ba* 係到行行行..

   行到夜晚8點幾左右..就返黎屋企呢邊食米線..Yummy >V<" *

   食完我同MamI諗住行1陣先返黎..但係最後我諗住返黎玩電腦..

    就無行啦..~    返到黎9點幾~  好攰呀* 我E+等緊對Adidas鞋呀 >W<"

           愛情就係咁樣.. 我真係唔知點算好啦E家??  

              我E家好怕..我真係好怕..我怕同你出街唔知同你傾D咩?

            我右怕我同左你1齊之後唔知會唔會唔開心??

            我真係唔知點算好??????????*   我覺得朋友可能會開心d?

          唉................ 我究竟可以點做????



2007 年 8 月 23 日  星期四   晴天


悶死我 * =] 開心 分類: 未分類

   今朝8點幾起左身..黎M就要咁早起身正下佢*

   之後我就起1起身我就在訓返..本黎同媽咪,,AR Ba過海{香港}''

   但係..但係我太眼訓..我就繼續訓我既覺覺豬* 呵呵^v^''

    之後我訓到12點幾我就起身洗臉..開Msn* 無耐就洛左街買飯食..~

    自己1個人洛去..幾慘..哈哈>w<" 咁買完飯飯返黎就係到開大個喇叭>V<"

    聽歌仔~~ 無人係屋企呀嗎..我好想去BBQ..不過亞哥唔去..同埋我M痛~唉~

    成日就係到玩電腦..悶到死~ 我好想亞信家姐快D洛黎陪我去玩~ > . <''

    同埋亞舒* 快D返黎陪我出街街啦.. * 唱K呀...死人野~  ^^''

        

 

  p:S:: 竟然:::{你}會同問我接唔接受你?? 仲請埋我~  不過你要比d時間我囉..*

 我末咁快接受到~ Ok? 我1有時間我會同{你}講返..



2007 年 8 月 22 日  星期三   晴天


無野好做 * 驚訝 分類: 未分類

  琴晚黎M...痛痛痛 ,, 痛死我LA* 辛苦...

 

 

                                            唔打~  無心情打 ..*

 

     =  喊到我死呀 .. 黎M痛到我呀~ =



2007 年 8 月 21 日  星期二   晴天


^^ '' 開心 分類: 未分類

  好耐好耐好耐都無打日記啦..因為唔想打Lu*

  哈哈...完黎係呢個暑假無得返(大陸)都好開心^^ ''

  因為好多Fd仔陪我過..8痴Lai 陪我游水水,, 出街街,,

  好多謝你^^ ''  仲日日陪我傾電話..我唔打比你..你都打比我~ 抵鍚-

  仲有亞Shu家姐返黎啦就黎..我真係好好好開心呀~ 傻婆:: 好掛住你~

   唔知你有無手信比我呢..呵呵~ *   你返黎有得陪我去玩..出街~ HapPy*..

   Mizzzzzzzzzzzzzzzzz     U* 等你返洛黎陪我唱多次KKKKKKK

  亞信家姐:: 鍚鍚鍚哂你..你竟然係大陸洛黎陪我去玩..我真係好開心呀^^''

  我無返去你個到大陸玩..你就洛黎香港陪我出街個d..仲係大陸買左對鞋比我~

我好仲意嫁~ 多謝你 ....同昌仔永遠永遠..幸幸福福甜甜蜜蜜

 P:s:::::::*   朋友仔仔仔仔仔..亞哥..家姐姐.. I loVE YouR

                         (( 多謝哂你地比左個咁開心既暑假比我~ )) 

           WONG亞哥::  我地仲末好返..如果你仲係嬲我既~

                                 我都無計既~ 不過我諗返起之前我同你出去玩個D野..

                                 同埋去你屋企食飯個D...我真係開心到唔捨得返我自己屋企~

                                  哥:::  Hope我仲可以做你個好亞妹...低B妹 And 低B哥~



2007 年 8 月 5 日  星期日   晴天


呵呵! 愉快 分類: 未分類

 

今朝起左身..就好快咁打電話比亞Shu舒..睇下佢返大陸末..


 好采末..之後傾左1陣...我就出左去食野..同埋By衫仔比我個仔!!..


 琴日我By左2隻(呃)仔比我個仔..好可愛呀..得意~ 之後我就出去睇下有無d衫仔!


 係條街到見到好多衫仔..好多款..右平! 好靚~-- 我就係到揀....最後揀左1件..


 花花衫仔黎嫁...好靚; 之後By完我就返屋企打日記同埋玩MSN..*


返黎就快快快快比我個仔著件衫...好Cute呀..

 好仲意..右帶住2隻(呃)..肥嘟嘟*

 


今晚在打......