好耐好耐好耐都無打日記啦..因為唔想打Lu*
哈哈...完黎係呢個暑假無得返(大陸)都好開心^^ ''
因為好多Fd仔陪我過..8痴Lai 陪我游水水,, 出街街,,
好多謝你^^ '' 仲日日陪我傾電話..我唔打比你..你都打比我~ 抵鍚- 仲有亞Shu家姐返黎啦就黎..我真係好好好開心呀~ 傻婆:: 好掛住你~
唔知你有無手信比我呢..呵呵~ * 你返黎有得陪我去玩..出街~ HapPy*..
Mizzzzzzzzzzzzzzzzz U* 等你返洛黎陪我唱多次KKKKKKK
亞信家姐:: 鍚鍚鍚哂你..你竟然係大陸洛黎陪我去玩..我真係好開心呀^^''
我無返去你個到大陸玩..你就洛黎香港陪我出街個d..仲係大陸買左對鞋比我~
 我好仲意嫁~ 多謝你 ....同昌仔永遠永遠..幸幸福福甜甜蜜蜜      
P:s:::::::* 朋友仔仔仔仔仔..亞哥..家姐姐.. I loVE YouR
(( 多謝哂你地比左個咁開心既暑假比我~ ))
WONG亞哥:: 我地仲末好返..如果你仲係嬲我既~
我都無計既~ 不過我諗返起之前我同你出去玩個D野..
同埋去你屋企食飯個D...我真係開心到唔捨得返我自己屋企~
哥::: Hope我仲可以做你個好亞妹...低B妹 And 低B哥~ |