sillycherry
暱稱: 傻車厘
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
qaqqwq
ZX
halo
121
*************...
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 21
今日人氣: 5
累積人氣: 1614
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 9 日  星期五 晴天
有驚有險

唉..今次搭SCHOOL BUS 真係最深刻囉-0-"""
話說,
我落去搭校車啦,咁我要搭升降機咖嘛....
我搭左...點知..我無打TIE囉..!!!!!!!!
唉...又要死番上去-0-"""
落到去搭校車果到,
我見到SCHOOL BUS...
但係...個C機見5到我囉!!!!!
D!U-V-"""
我死左過去大街囉-V-"""
之後成功搭到校車....!!!
唉...搭校車都要咁辛苦.....
我想死-0-"""

今日EPA 都唔知UP乜囉-V-""""
唉....發左1日夢..哇卡卡xDD""

放學留低左整BOARD,
差小小就整完LU...!!
KEKE!!!
佢地係咁"睇仔"!!!!
我係咁整野....
1530就走左LU....

STUDY ENGLISG
又笑死啦-0-"""
佢地都低低地...凱鷗同我係到係咁笑囉~~~
下次唔洗對住佢地LU....
KEKE!!


刊登時間︰2005-09-09 09:59 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 sillycherry 的日誌)


阿張 於 2005-09-11 06:55 PM 發表:
你就開心la.......我就唔開心..咁難得有仔比我望下
宜家冇左....... 仲要上堂咁悶....唉....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都唔係好你好多-0-"""
我唔睇咖波=0="""
Posted at 2005-09-11 09:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]