| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| 2005 年 9 月 9 日 星期五 |
 | |
有驚有險
 |
唉..今次搭SCHOOL BUS 真係最深刻囉-0-"""
話說,
我落去搭校車啦,咁我要搭升降機咖嘛....
我搭左...點知..我無打TIE囉..!!!!!!!!
唉...又要死番上去-0-"""
落到去搭校車果到,
我見到SCHOOL BUS...
但係...個C機見5到我囉!!!!!
D!U-V-"""
我死左過去大街囉-V-"""
之後成功搭到校車....!!!
唉...搭校車都要咁辛苦.....
我想死-0-"""
今日EPA 都唔知UP乜囉-V-""""
唉....發左1日夢..哇卡卡xDD""
放學留低左整BOARD,
差小小就整完LU...!!
KEKE!!!
佢地係咁"睇仔"!!!!
我係咁整野....
1530就走左LU....
STUDY ENGLISG
又笑死啦-0-"""
佢地都低低地...凱鷗同我係到係咁笑囉~~~
下次唔洗對住佢地LU....
KEKE!!
|
刊登時間︰2005-09-09 09:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|
|
阿張 於 2005-09-11 06:55 PM 發表:
你就開心la.......我就唔開心..咁難得有仔比我望下
宜家冇左.......
仲要上堂咁悶....唉....

|
網主回覆
我都唔係好你好多-0-"""
我唔睇咖波=0="""
Posted at 2005-09-11 09:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|