今日約左佢地打籃球~v~""""" 約左11:30....我10點幾先起身...haha!!!! 之後就死去沖梁啦....沖完梁之後先記得law +.....kaka!!! 我唔記得叫佢打波-0-"""哇卡卡....好彩打到比佢姐..唔係我死得..... 之後去到啦.....一去到比郭xx 佢地玩囉.... 係咁話我係tb囉.....我邊忽似ar.....大佬我入女校姐....洗唔洗笑到今日ar!!!!!!! 我又唔係著到男仔咁喎-0-""又唔係short hair 喎.... 我問其他人我似唔似佢都話唔似啦....仲無可能......都唔明佢地係咁講囉!!!!!! 果時真係好嬲.....!!! 之後仲衰囉.... 咁射波入唔到好正常姐.....咁個波會趺落黎咖嘛.....佢地又要坐係籃果地囉!!!!!咁整到佢又係到話我囉..... 係到話我囉!!!!都唔知痴咩線....好聲好氣講左sorry 都咁囉!!!!!!仲想點ar...大小姐.....!!!! 之後打左比牙儀傾左陣-0-"""""先好d..... 又係佢地約我...佢地又唔打囉-0-"""""得我...ak....law +打..... 唉...算...下次唔好叫我.....
*************************** 之後牙儀就到左啦>3<"""" 我地同law + 傾左陣...就出左cwb lu... 去買( fly ) <--唔識打ar-0-"""有無人教番我...haha!!!! 果個人要睇野我地2個既學生證囉-0-"""煩-0-""""算...呢d係佢要做既野-0-""" 套野好搞笑.... 我成日比d " wo " "喔"嚇到囉-0-""""" **************************************** 之後番屋企~v~"""" 食飯果時daddy好"囉"!!!! 哈哈!!!! 媽咪520 ar!!! kaka!!! thz ur 小叮噹>3<"""""" i love u>3<""""