Offcial Re-opening Mass 極度沈悶..... 悶得我快要死-0-"""" 幸好中途設有小息時間... 1130放學了... 很興奮啊>v<"""" __**__**__**__**__**__**__** 12xx同mami食lunch.... 13xx同mami出左abn... 之後同mami去百佳.... mami諗諗下話要買(唔知咩meat-0-") 佢話驚屋企果d唔食得-0-"""買左一日就驚-0-"""mami月黎月勁.... 咁我地作同左呢個題材作左個故仔... 話說呢...mami佢就煮左dinner啦..咁我地就食meat啦... 點知我地食左之後暴斃....(kaka!!!) 無人發現.... 點知牙哥番到屋企既時候... 佢禁極鐘都無人應佢..... 佢就打999...(haha!!!) 點知一入到去發現3條死c...haha!!!! 到左第二日左上左頭條... 標題係"2女一男因食物中x暴斃" haha!!!!我同mami一齊作咖>3<"""" 再之後呢...我同mami番屋企lu...我地齊齊睇虫不知&頭文字d... 虫不知極無聊...但係笑到我死...因為我係笑緊佢地白痴...haha!!!!!! 之後就睇頭文字d啦.... 極好睇ar....好鍾意飄車果時既feel 囉...哇卡卡!!!!! 杜汶澤做得好好笑...我幾乎次次笑都係因為佢囉...haha!!!! 忽然之間覺得牙 jay同陳冠希好型...haha!!!! 今日study eng無咩同"她"講野 我唔知自己係唔係嬲左怇... 仲之係果刻我係極度唔想講野.... sor.... 都唔知講咩好..... 難到我地既友誼就此say " good bye"??!!