琴晚睇到1點先訓..... 今日0530起身-0-"""" 訓左4個半中咋.... 今日d奶茶唔知去哂邊..... 搞到上堂好好好眼訓-0-"""" 今日P E 好無聊AR!!!! 搞到我出哂汗-0-"""" HELP-0-""""" 放學搭車果時好無奈AR!!!!!! 比人打到囉.... 仲要唔識.... 好無奈AR!!!!!!!! 佢SORRY都無囉!!!!! 有無搞錯AR!!!!
一個字 「型 」