今日係我成個月第二次最遲起身... 0620先起身.... 雖然咁遲先起身... 但係我都好"他他條條"執野.... 但係無食早餐-0-""" 淨飲milk-0-""" 又係我最早到車站~v~"" 我又坐番平時坐果個位... 又見到果個女仔訓到好搞野囉 左搖右擺囉.... 佢真係好好笑.... 今日個早會升旗...悶到嘔-0-""" 唱國歌既時候無人唱咖囉.... 笑死...xdd""" 今日係Mrs. Regan 睇 閱讀時間... 呵呵...又玩傳紙仔...haha!!! 不過無訓到-0-""" 完全唔覺眼訓-0-"""" 呵xdd""" lunch 好慘ar我!!!! 先係lydia & 儀... 我地去左食物部到買野食啦... 買完緊係番去咖啦-0-""" 番去途中發生左好多事... 我扶住lydia...扯住儀...xdd"""" 仲叫佢....溫"和"狗狗xdd"""" haha!!!點知....去到2/f.... 我比佢地扯番..... lydia 扯住我件衫... 儀佢....扯住我條腰帶.... 行行下...lydia 撞到佢house d 人咁佢停左.. 儀佢唔知..佢繼續行...搞到我... 2面一齊扯囉 極無奈.... 係咁叫佢地放手又唔放喎!!!! 搞到我行2/f果時全程比佢地扯住... 之後佢地扯扯下..... 扯到我粒"留"都甩埋..... 果時佢地先肯放手囉!!!!! 痴咖!!!! 咁我緊係有咁快行咁快番class咖啦.... 咁係儀佢搞到我咁... 咪叫佢幫我拎住d銀包&野飲.... 叫佢幫我埋番係我個位到...佢埋左啦...點知比catherine推番出黎囉... 之後比儀推到佢class-0-"" 佢係到玩...話 take左隻狗番來... 我o 哂囉-0-"""" 同佢玩左陣... 諗住番去飲我既野飲... 點知...我搵唔到囉... 我問catherine... 佢竟然飲左囉!!!! 佢話係儀比佢喎!!!!! 有無搞錯ar!!!!! 佢第一日識儀咩 佢點會請ar!!!! 就係咁我無得飲囉... 我為左盒野飲... 搞到比人扯... 得番來既結果係... 比人飲左囉!!!!! 果時極嬲囉!!!! 去左搵牙儀..xdd""" 話左比佢知... 佢話請番我.... 哼!!!! 之後仲慘... 比CATHERINE整囉... 仲有VIVIEN都有!!!! 係到連我"傻"骨囉... 痛到.... 我尖叫囉... 第一次...-0-"""" 好慘囉.... 仲有...今日個LUNCH 極難食... 又係食左幾啖掉了..... 又餓住回家..... 今日係最慘既一日!!!!!!