琴日點幾都未眼訓.... 早知唔飲奶茶啦....!!! 搞到我訓唔到-0-"""" 哼哼哼.... 之後自己無啦啦訓左-0-""" 到左第二日我5點幾起左身囉!!!!!! 痴咖..... 我又唔想訓番哂....陣間如果唔記得起番身... 我咪死得-0-""" 咁我就死左去洗白白...呵.. 之後搞牙搞牙... 就到左時間了.... 去到埸.... 見到lydia....牙fan佢地... lydia又扯我-0-""" 扯我走來走去-0-"""" 牙fan今日痴左....請左好多日食早早... 佢話買比我食咖.... 點知.... 佢買左番黎... 比人囉走哂囉1!!!! 嗚嗚...T^T""""" 開始跑啦>v<""" 係咁叫... 第一個賽既第一就比我地teresa 啦!!!!woo!!!!! 第二個都係...哈哈!!! 之後果d唔記得左-0-""" 之後...到左我了...... 100m.... 我跑牙跑牙... 跑左個.... 第二番來-0-"""" 但係入唔到決賽囉-0-""" 算吧... 之後到牙fan... 佢跑...跑左個第一番來!!!woo!!!! 之後佢200m.. 又係第一 -0-""" 勁到佢-0-""" 之後我地係囉拎金牌!!!呵呵.. 我地teresa一係唔拎.. 一拎就金.....好k .... 哇卡卡~~~ 到左lunch.. 我同vivien排左好後... 我地係到傾一路等.. 我係到話... "你估我地會唔會無野個餐喔啦..." 點知比我up中左-0-""" o 哂囉.. 之後佢唔知點整左個番來.. 我就開餐啦.. 極難食囉!!!! 有無搞錯... 又係食左幾啖掉了-0-"""" 之後4x100 同 4x400勁好睇!!! 我地c組 4x100拎第二.. a組就第一!!!!woo!!!!!我地又羸啦!!!woo!!!! 之後到最好睇既c 組 4x400...一開始我地係第5的>^<"""有7組-0-"" 去到第3接果到..我去開始上到... 去到最後果個...我地係咁追係咁追.... 果時距離第一起碼有200m..但係我地追到囉!!!!!! 我果時尖叫了!!!haha!!! 好勁ar!!!teresa!!!!!! 就係咁...我到由第5追到第2..hahaha!!!! woo.. 我地囉左好多金....呵呵.... 但係...我地銀同銅得好小-0-"" 算啦....xdd""" 水運 加油!! 之後同儀去左食野..... 之後就see doctor~v~""" 咳到死咁濟-0-""" 今日仲要嗌添... 死唔死..xdd""