| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 29 日 星期六  |
| ... |
分類: 未分類 |
今日我地班同1d班去探一d弱智人士_
初初有d驚佢地_但係之後覺得佢地好慘_
放左之後_我同芝琳_欣欣_婷婷_呀妹一齊去m記_
我地講左好多好好笑既野_哈哈__
我地差唔多走既時候_有個m記既人行埋里_
佢問我地有冇興趣加入個個咩咩會_20雞一年_
每次買個餐都會有野食送_之後_佢地4個人話夾錢_佢地又叫我寫張form_
之後咪寫囉_點知寫寫下_佢地又話唔囉喎_又叫我劃番個名_
我劃左之後_張個名改左叫陳方安生_又改埋地址_好好笑_
因為個個人話會番呢囉番張form_我地又驚比佢見到_之後我地就一齊沖入toilet_
哈哈哈哈_之後我地好快咁走左_哈哈_唔知個個人睇到張form之後會點呢?
哈哈___________________
|
2006 年 4 月 24 日 星期一  |
| 黃雨... |
分類: 未分類 |
今朝12點幾醒左,之後就諗番琴日場波我入左個兩球...........
諗諗下,知道左e+行雷閃電落大雨...............
之後0220終於可以訓到..............................
放學練波.同1c班打,射得多,入得少......................................
仲比個個乜水撞左一次,cake到一次....................
加上我自己抄左一野................
無奈..............................................................................................
|
2006 年 4 月 23 日 星期日  |
| 比賽... |
分類: 未分類 |
今日係決賽啦_對獅子會_好開心呀_我最中2既就係比賽_
今次同上次一樣_最初兩隊既分數好接近_
但係慢慢開始令先_______________
我出場既時候_我有一球接唔住_衰左_我又孤負左呀4既傳波啦_______
次後_我有幾快跑我幾快_但係都冇人傳波比我_e個問題我一向都有諗架____
中場既時候_呀sir話比d人聽_話可以傳d波比我_咁可能會幾好_
因為我跑我快_前面會冇人左住_終於_佢地有傳比我啦_個球仲得左tim___
但係有一次踩六公尺_so_冇射到_唉_____
最後_22比13贏左__________
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 20 | »
|