| «‹ December 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 6 月 5 日 星期六  |
| 六四 |
分類: 未分類 |
去左燭光晚會
勁多人
我地坐草地
唔夠蠟燭
之後走果陣時
D 警察封左條路
有個警察叫我地向前行
有個人勁大聲叫佢收爹
之後行行下多人無行
之後再聽有好多人大叫仆街
最後返屋企
|
|
|
kkno2 於 2010-06-24 06:52 PM 發表:
cM;D
|
網主回覆
Thx~ Posted at 2010-06-21 10:13 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ThX=] Posted at 2010-06-21 10:13 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cmcm~你打果句''有個察叫我地向前行'',真係O 左,哈哈~
|
網主回覆
改返啦... Posted at 2010-06-09 01:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx~ Posted at 2010-06-06 11:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
3Q Posted at 2010-06-06 11:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|