|
|
| |
|
好累呀.!
周身酸痛.
痛痛痛痛痛!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
死左.
今日同鹹魚去游水(maybe).
順便出去買個風扇仔
番黎po相^^
!!!!!!
cm呀.!!!
|
|
|
| |
|
今日
籃球訓練
死哂.
超累.
可能太耐冇咁激喇.
老喇老喇.
唉~~~~
下次唔知去唔去好..-3-
累死累死.
仲有29日呀.!!!
好high呀.
快d到果日啦.!!! |
|
|
| |
|
今日開學了.
點名果時.
得我一個叫[到]
超7
成個班房得我地笑.
冇乜人出腥.
大家唔好怕羞啦.
開心d啦.哈哈
今日;曉菁差d害死我.
驚~~~~~
震~~~~~
     
|
|
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 37 | »
|