.﹒☆°.不敢跟你說'.×+我愛你°°◇°+▲
□◤*﹏一次又一次的希望*|||]只換來無限次的失望*]]
*,★因為愛你★×°||﹍所以學會了體諒別人]!]* .「°!||不自不覺戀上你...,+°.`| |]*怕..連愛人也愛不起×╳
★|!'-如何愛你愛得詩意,,原來也不易__\/\]]*]
我响你面前係咪真係咁唔起眼ar... 點解你會好似唔識我咁ge~~
今日... 我好好好好好開心... 因為我為你所作ge promise 兌現la~~ 我所承諾ge野真係實現左~
不過... 對你ge希望... 卻令我一次又一次ge 失望... 雖然响我打緊呢個小小怨言ge post ge 時候... 你已經on 左... 令我開心左d... 不過...你之前所做ge 野... 會一次一次咁刻响我個心... 我好驚我有朝一日會對你心淡ar~~
我...好掛住你ar!~~ 每次見到你... 都令我諗起你每一日都唔上msn~~~ 亦一次又一次咁傷我個心... 你係咪咁ar~~ 你係人唔係人ar~~
你去左邊ar~~ 我好掛住你ar!! 做咩唔上msn ar~ 你知唔知我等你等得幾辛苦ar!! T_T"