最近因為<<談情說案>> 而深深咁迷上左林峯.
佢09 年個Let's get wet 演唱會已經唔知比我睇左幾多次:p
佢同謝天華dance battle2 個part 真係好正..
佢條t-back..xd 哈哈..
見男仔露底見得多, 但未見過人露t-back..xd
oh god.. I'm so nasty-3-
actually just kidding..
I'm not addicted to his T-Back..:P
佢跳舞拍落謝天華都唔失禮, 都有d 野睇..
唱歌都唔差~~haha
TVB 又係..
明知考試時間仲要播埋d咁吸引既野-3-
叫人點溫書呢?
浮浮沉沉望你酒杯中曲線 誰能及你吸引我發現 原來望見閃爍的光線 就似幻覺在兌現 如同望見海跟天倒轉 來陪著你不介意錯亂 連同脈搏高低的驟變 共你在跳動發展 *幻燈下 幻光下 幻彩下 我愛欣賞你淡雅 私下 幻想下 難免眼花* #世界可因你幻化 世界仿似軟化 你叫冰川也熱化 我已給你倒掛# 仍然沉迷在你千色的冠冕 如何令你今晚來見......(閱讀全文)
沒有驚天動地 沒有掌聲讚美 前路遙遠沒空氣 仍期望到最後會一起 直到冰天絕地 亦會開遍薔薇 無望完美 回頭或有驚喜 傳說愛會成就勇氣 飛出去世界更旖旎 行李載滿懷念幾重 總相信我會拿得起 曾抱過你然後兩臂 將一世記掛這滋味 請愛惜 愛惜你自己 若隔開天共地 換個方式愛你&wsp......(閱讀全文)
thankyon my boy..
I have never regret to have you by my side:)
sitting by me with no complain,
just lend your shoulder to me whenever I need.
soothing me when I feel frustrated.
your sweet words&w......(閱讀全文)
相信熟悉我的, 都會知我補緊習.
一向抗拒補習既我, 今年忽有奇想, 想試下補習, 睇下成績係咪真係會好d.
當時英文既tutor 猶豫不決, 係oten, ken sir, P.chan 之間游黎游去.
最後因為有朋友曾經補過oten, 結果我揀左oten 試下.
仲記得沙田連城5/F 3號房. 我maths 同英文都係個到上.
記得第一堂補完oten, 已經覺得好神奇.
who ever ......(閱讀全文)