| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 13 日 星期日  |
| 2006-08-13 |
超眼訓呀.......''''' 我昨晚成2點鍾先訓覺覺豬
今日一早成八點鍾就比家姐嘈醒左喇
之後我就同左家姐搭車返教會....捉捉搭左成一粒鍾呀
大約1點半鍾到,我同家姐就離開左教會
跟著我同佢就係何文田行左去旺角喇
之後我地去左Neway到唱K
不過今次唱K冇同牙兒唱得咁happy呀.....'''''
因為途中發生左小小意外,好彩最尾都冇事
|
| 刊登時間︰2006-08-14 03:35 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 12 日 星期六  |
| 2006-08-12 |
哈哈......''''' 今日超開心呀
三點幾同左家姐去西九行街街
跟著去左7樓買左件衫衫
買完衫衫,我同家姐去左黃金M記到食野
食飽左個肚之後,我就同佢搭左車車去旺角喇
去到旺角 我同佢去左旺中到行
行到五點幾我地就返左東涌lu.......''''''''
|
| 刊登時間︰2006-08-14 02:10 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | »
|