我覺得最煩既考試..終於要黎啦..
唔知今次會考成點啦..
我自問次次都算好比心機啦..
但係出黎既成績都係差..
都唔知點解..不過我努力過上天係會幫我既..
希望今年會好d..
_________________________________________
最近真係黑到死..
整親手,,又抄車..又比人話搭電梯..
真係好黑..
不過人到最黑既既後........(閱讀全文)
再過多一個星期就EXAM , 我要抄既筆記多都數都數唔曬..
單單係化學已經抄到想死,,成18板 仲有解幾好似開學都依家都冇咩點抄過,,
依家抄緊生物既我,,就因為好累就打下日記..' 好...我今日要抄埋生物..
咁我既筆記就只係得返解幾... 我都唔想講..我真係太努力啦..hoho..><'
我只係想了解下,你既過去, 但當我問你既時候,你就好求其同話唔記得咁答我就算, 仲話我無聊. 我只不過係想知道過去既你, 唔通我連知小小野既權利都冇咩, 唔知點解你好似成日都築起一道檣, 無論我點去爬都冇辦法到最高, 永遠只係停留係中間, 抬高頭顒望住你. 跟本唔知道你諗緊咩,做緊咩, 高到甚至個樣都開始有d模糊, 咁令到我好不安, 就你咁所以我先想知道一d關於你既......(閱讀全文)
其實我有多了解你?
我自己都好似唔清楚,
時間過得耐左有d野就開始漫漫地淡忘,
我希望可以續一續一尋覓返黎.