| siman1021 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2010 年 2 月 2 日 星期二  |
| Ring Ding Dong. |
分類: 未分類 |
做咩咁夜都唔訓?
其實東搞搞,西搞搞,咁又就快三點。
唔係話一定要三點先訓,
不過,咁早訓又唔知做乜好,
因為會訓唔著。
壞習慣丫壞習慣。
成日睇番自己以前D相,
話大唔大,話細唔細咁,唯一變既係越黎越唔知似咩,
一個人要點樣定義自己?
走咩路,咩風格,咩叫SIMAN,
因為無規定,所以會迷惘,
當下,一切都顯得好唔真實。
而唯一使其變得真實既方法,係確信自己。
如果一切可以重來,或者一日就可以完成一生,
之所以人會有貪念,係因為會死。
無錯,人係會死,唔怕講我有寫過遺囑,
就係因為知道,所以先會珍惜一切,珍惜自己。
仲有咁多野未試未做,要好好把握。
於是,點解我而家會半夜三更寫BLOG呢?
我還真是他X的不知道為甚麼了呢。
|
|
|
|