| siman1021 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2010 年 5 月 24 日 星期一  |
| 傷心。 |
分類: 未分類 |
我最近諗番起一個人,
我瘋狂地想搵番呢一個人。
但時隔太耐,
我諗都係無咩可能。
|
網主回覆
找你一齊去香港玩好無XD
我買左野比你同嘉敏(雖然唔係貴價野)~請期待吧^^ Posted at 2010-05-26 05:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
今日阿SIR先話我O型血開朗人~ Posted at 2010-05-26 05:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
|