| siman1021 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2010 年 6 月 1 日 星期二  |
| 實習。 |
分類: 未分類 |
敲定了哦∼
就算是申請提早考試,我最多也只能回澳逗留個五日,
7月1日要上班了唷!
所以要約我請趁早吧XD

(即便是這樣,我還是想能遇見你,一秒也好)
|
|
|
kamanlee咁想狂歡neway? 帶埋你朋友來狂歡啊~~
|
網主回覆
狂歡NEWAY!!!!今次無得同你地去黑沙玩添..T^T Posted at 2010-06-02 12:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
必打A__A你地卜定K房都得XD Posted at 2010-06-02 12:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
|