你做乜諗野呀@o@?睇完留cm係美德黎!

2009 年 11 月 5 日  星期四   晴天


2009-11-05 分類: 未分類

番長沙灣一節就放,全程都係度聽宇多田光既歌~ 真係好撚正=_=

到天水圍西鐵站踩車番屋企~ 一條友唔知搞乜好,食左d野就上youtube睇人彈宇多田光既歌~ 正丫,手痕又拎起支野彈喇..

苦練宇多田光既Frist Love ing......

求Prisoner Of Love 結他譜,搵到sd俾我,3q..

單身很不是滋味,比起冬天更干燥!

 

 






訪客留言 (返回 simon2536 的日誌)


SwEeT940621 於 2009-11-08 12:00 AM 發表:
 c0mment`^__^;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx苯妮︿︿”
Posted at 2009-11-08 08:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Laambabiii 於 2009-11-07 07:51 PM 發表:
五系囉-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

what靠-.-? 係丫
Posted at 2009-11-07 11:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rainbowthere 於 2009-11-06 08:27 PM 發表:
打錯字-_-v
師兄先岩@_@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

乖︿︿”
Posted at 2009-11-07 12:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rainbowthere 於 2009-11-06 08:26 PM 發表:
hey
帥兄XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你隻手指又篤錯字啵!!
Posted at 2009-11-07 12:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Laambabiii 於 2009-11-05 11:34 PM 發表:
就系五比您搶到個1:>`
您系第3喎!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

第2丫-.-...
Posted at 2009-11-06 12:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



longalok 於 2009-11-05 10:59 PM 發表:
我也很喜歡宇多田光喔w,
Prisoner Of Love也有聽w—
 
我只有鋼琴譜沒結他譜呢/v\...
(可是我根本不會鋼琴w)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對喔! 仲有很多日文歌我也喜愛@_@
Posted at 2009-11-06 12:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Laambabiii 於 2009-11-05 09:25 PM 發表:
第3您就有份xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

最巴閉係你喇0.0霸住個第1黎做
Posted at 2009-11-06 12:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Laambabiii 於 2009-11-05 09:00 PM 發表:
thanks you;p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

no thx.. 測驗加油..
Posted at 2009-11-05 09:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: 囧失去重心的音符囧
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
» 最新日誌
2010-05-15
2010-03-04
2010-02-28
放假
» 日誌分類
全部 (36)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 76
今日人氣: 53
累積人氣: 1237
» 站內搜索
RSS Feed