番長沙灣一節就放,全程都係度聽宇多田光既歌~ 真係好撚正=_=
到天水圍西鐵站踩車番屋企~ 一條友唔知搞乜好,食左d野就上youtube睇人彈宇多田光既歌~ 正丫,手痕又拎起支野彈喇..
苦練宇多田光既Frist Love ing......
求Prisoner Of Love 結他譜,搵到sd俾我,3q..
單身很不是滋味,比起冬天更干燥!