simon96095
暱稱: `'||l裕仔*"
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
XD
一堆堆的功課
正式番學*
最後一次?
我應該如何做是好?
文章分類
全部 (134)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 134
留言總數: 33
今日人氣: 15
累積人氣: 6052
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 1 月 24 日  星期一 晴天

 

 

派卷日!! 滿足

今日6點就起左身喇  琴晚訓之前喊左一陣 咪就係掛住佢囉 攪到12點幾先訓  唉!.. 

好喇 今日起身 帶住dd唔開心既心情刷牙仔洗面仔  就出門口喇..  番到去 都係超唔開心 多謝陪我傾左陣計  開解我 多謝你*  呆坐左陣就上堂lu  今日星期一唔洗落去  開心"

第一堂就係中文 派卷喇 超緊張..  好采都冇唔合格  ..  之後就eng喇  哇哈哈 口試個日 miss tang話我講得好  比左46分我呀..  全班差不多最高..  開心死laa>3<*  帶住開心既心情去小息  都stay 係claaroom同呀奶佢地吹水..  攪下權權咁喇  哈*  完左個小息 就bio*喇 !! 慘慘 得54分咋 唉~~  之後因為呀sir要早落去週會 仲有5分鐘之前就落左去lu ..  超悶呀!!  睇個大菜姐姐講就業個d野..  又小息喇  都係上去吹水  之後又英文堂 冇咩野發生  又係悶的一堂*陰公  死喇  唔記得左普通話幾多分 算喇  之後兩堂cl  做個個什麼cool 3d  超易做   今日因為每堂都係半個鐘 所以上晒8堂先lunch *  lunch就坐左去joey佢地個邊食..  傾下計仔咁.. 就排隊 上禮堂喇  時間真快  聽個位什麼立法會議員 陳婉閑講"笑話"  佢笑到超攪野  d呀sir話佢開朗  我開朗又唔見我笑到咁..  完左之後miss 鄭話我地笑得過份  車..  d呀sir都笑喇..  "過分緊張!!"  之後放學就即番屋企喇  掛住佢呀ma*  哈!   今日都總算開心既..  除左一番學個時*

__________________________________________________________________________

○°能憑什麼終於爭到你/\/*   :: ::”情願退出去就你

 

刊登時間︰2005-01-30 12:37 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 simon96095 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]