simon96095
暱稱: `'||l裕仔*"
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
XD
一堆堆的功課
正式番學*
最後一次?
我應該如何做是好?
文章分類
全部 (134)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 134
留言總數: 33
今日人氣: 18
累積人氣: 6055
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 1 月 27 日  星期四 晴天

 

 

影班相+社排.. 開心

今日如常咁起身..冇咩野.. 番到學校.. 上樓梯個時係到講緊dark blue 係淺藍定深藍  之後勁魚皮*比成哥話 light blue 我呆左陣囉.. 呀奶佢係咁係到講.. 衰" 又比人串我囉 係到扮晒野 超 之後就上堂 今日又唔洗落去早會 超正*嘩嘩嘩 eric冇上黎上班主任堂..正 之後geog.. 都係唔洗上 係到同家姐玩.. 低bb*    小息 同呀奶傾左陣計 都冇咩野.. 之後就eng x2  陰公 係到睇鬼故.. 又要做ws.. 唉!!" 上到第二堂eng*就要落去影班相.. 呀sir超攪野 同呀奶轉左副眼鏡.. 勁似  "漢堡神偷"   笑死   之後又小息  悶*  真慘又到math*x2喇.. 不過幾開心wo.. 比eric笑死.. 卡*  之後就lunch* 又係同joey,kammy,2link*傾計..  傾左陣就自己走左去睇高級組社排  家政都開到5個ac波.. 勁呀*  之後就d&t 又係悶悶悶*  之後放學  問左人借pe衫 臨時"拉夫" 去打低級組社排.. 雖然係輸左2比1  但係唔知點解輸得好開心*癲左..  之後就換衫 龜家*  

番到屋企就icq,沖涼,食飯 就冇野做喇..  期待明天 放早 之後去街街.. 影相相*  卡..

 

刊登時間︰2005-01-30 12:41 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 simon96095 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]