影班相+社排..
今日如常咁起身..冇咩野.. 番到學校.. 上樓梯個時係到講緊dark blue 係淺藍定深藍 之後勁魚皮*比成哥話 light blue 我呆左陣囉.. 呀奶佢係咁係到講.. 衰" 又比人串我囉 係到扮晒野 超 之後就上堂 今日又唔洗落去早會 超正*嘩嘩嘩 eric冇上黎上班主任堂..正 之後geog.. 都係唔洗上 係到同家姐玩.. 低bb* 小息 同呀奶傾左陣計 都冇咩野.. 之後就eng x2 陰公 係到睇鬼故.. 又要做ws.. 唉!!" 上到第二堂eng*就要落去影班相.. 呀sir超攪野 同呀奶轉左副眼鏡.. 勁似 "漢堡神偷" 笑死 之後又小息 悶* 真慘又到math*x2喇.. 不過幾開心wo.. 比eric笑死.. 卡* 之後就lunch* 又係同joey,kammy,2link*傾計.. 傾左陣就自己走左去睇高級組社排 家政都開到5個ac波.. 勁呀* 之後就d&t 又係悶悶悶* 之後放學 問左人借pe衫 臨時"拉夫" 去打低級組社排.. 雖然係輸左2比1 但係唔知點解輸得好開心*癲左.. 之後就換衫 龜家*
番到屋企就icq,沖涼,食飯 就冇野做喇.. 期待明天 放早 之後去街街.. 影相相* 卡..
刊登時間︰2005-01-30 12:41 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]