simon96095
暱稱: `'||l裕仔*"
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
XD
一堆堆的功課
正式番學*
最後一次?
我應該如何做是好?
文章分類
全部 (134)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 134
留言總數: 33
今日人氣: 20
累積人氣: 6057
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 1 月 29 日  星期六 晴天

 

 

呆天" 無奈

今日呀媽10點幾就出左去喇.. 之後我就起身打機..  icq又冇野傾.. 又冇咩野玩.. 咪發呆囉係到  之後3點到有跳水睇  睇到5點到 就去沖涼..  準備出去同d親戚食飯.. 坐緊巴士個時.. 啟邦打比我 奇怪的是邊個比我電話佢既呢? 不過算喇  佢仲記得我真係開心喇   仲話約我去街添  哇卡卡*  坐左成個鐘既巴士 就到左喇..  上到去勁悶*  bb又訓晒教.. 冇野玩.. 咪打比小佳囉.. 不過傾左陣就收左線.. 悶爆*  總之唔咁早上去喇"  食到9點半到就走喇.. 本來約左小佳出去旺角..  但係要幫老媽子拎野.. 冇得去..  下次點都要同小佳去一次街.. 卡*  帶著無奈既心情番龜*

____________________________________________________________________________

那張殘舊的戲票 便是開始的證據!!

刊登時間︰2005-01-30 12:49 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 simon96095 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]