平時一樣的日子1"
今日.. 勁唔想起身.. 超眼訓.. 比呀媽叫左2次先起到身.. 哈* 之後就刷牙洗面" 呀媽就整左個鮮奶早餐比我食.. 正* 7點到就出門口喇.. 好凍呀今日.. 又著個件死人pe衫wo.. 打冷陣* 番到學校.. 暖好多 卡* 之後就係到做功課.. 做做下又冇人喇wo 唉 今日冇take到本 composition* 勁慘 比eric 罰做math* 第一堂就math喇.. 都冇咩野發生* 之後就中文* 真係邪 次次中文堂都有d攪笑野.. 哈*不過一開始個時.. miss 有d唔開心.. 我地係到狂傾計 不過都好平安咁過左.. 之後就小息.. 冇咩野做.. 勁悶* 之後就engx2" 都係勁悶* 東東仲比miss tang話佢唔出去答問題.. 抵死 之後又小息.. 拎左呀奶步相機黎玩.. 本來一陣就係物理架.. 但係ck*冇番.. 小馮馮上番.. 用左3個字黎做自己野 之後就係咁同小馮馮吹水 又影相wo 哈* 之後就econ* 第一堂.. 都冇咩野發生.. 之後就lunch.. 同呀奶佢地坐.. 之後睇左陣 社排就上左去music room到練歌.. 得幾丁友.. 都唔知練黎做咩.. 無奈 之後就2堂pe 用左一堂對卷.. 哈 合格29/50"' 之後就有一堂自由活動 係到打排球* 之後就放學lu.. 班主任堂都冇咩野發生 就閃左落去睇社排 聽日同誠社打 季軍賽 驚驚 之後就同呀ting* 龜家.. 途中同左yoko傾左陣電話..
番到屋企 沖涼 食飯 icq 功課等.. 就睇大長今.. 之後訓教*
刊登時間︰2005-01-31 08:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]