今日一早超伸.走上水同李xx.去維苑餐廳食早餐.李xx食完早餐.突然.容xx打比李xx問佢係邊.李xx講係維苑餐廳食緊早餐.容xx唔夠10min就過左黎.容xx問我去唔去同歐佬食早餐.我話去..佢即刻CALL歐佬.容叫我聽.我問歐佬WHERE.佢係KFC.我即刻過去.歐佬食完早餐.我同佢就去運動場.去左一陣天公不造美.就落雨.我報左400m.因落雨我費事跑.