今日要番工.由11:00-17:00好辛苦啊!累都想死禁制!不過.我一落到去球場熱身.熱完身.我個Fd即刻換我出去踢.踢唔夠5分鐘.我個Fd係大禁區.set個高波比我.我的左2下.一腳射入個龍門.場邊D Fd大叫嘩Simon好野!之後臨完場前.我拉去邊冇人Mark.我個Fd超好樓.一個樓過5個超勁!更往傳個波比我.我整定個波.放係龍門個條龍門介.等佢過到黎.先射都仲得.之後就入左波!場邊D Fd大叫嘩Simon好野!今日禁就入左3粒波!
歐佬生日快樂!