。(‾((憐蝶..*''`●|'
sin0
暱稱: ξ× 0°+奶媽*-.-"
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
long long time
2008-09-16
2008-09-13
2008-09-13
2008-09-11
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 73
今日人氣: 24
累積人氣: 3534
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 28 日  星期一   晴天


書展 分類: 未分類

今日同yuri..+牛去書展..

我同yuri..好準時咁10點到左火車站..

+牛話肚痛要遲d-0-

好快都黎左啦..

11點幾去到灣仔mtr..

好多人呀-0-

不過條龍都一路郁..所以都好快入到會展..

早場飛..10蚊喳..超抵...

行到1點半左右..去左食野..

 其實都係食入面d野..

佢地買左個咩銀粉,,好難食xd

仲要18蚊..太貴啦-0-

早知好似其他人咁買m記食..

見到有四大名著..封面勁令..!!

硬皮暗花..但係冇紅樓夢..我仲想買紅樓夢添-.-

yuri話冇人買..我話因為太多人所以冇貨..

俾我講中左xd有個職員拎住一疊紅樓夢擺係度..

我同+牛都想買..因為太令啦..

但係我地睇個樣覺得應該會好貴@@

原來紅樓夢23蚊-0-西遊記17.5喳-0-

勁平.,.不過係簡體啦..

+牛即刻打俾佢呀爸"20蚊喳..拎返去墊煲底都好呀..!!!水滸傳好冇呀?"

d職員係隔離係咁笑..

+牛呀爸話"俾20蚊睇個108條茂利?西遊記啦!!"

哈.+牛買左西遊記..我買左紅樓夢..

我地仲要扮有文化咁..拎住本野周圍走xd

 我仲買左中國剪紙..好令呀..!!

行到5點幾就走左啦..

yuri係金紫荊度扮自由行..哈..

之後搭船..好爽..不過好快就到左tst..

係海旁度有個咩奧林匹克中心..

入去參選o既時候竟然搜袋-.-""

話唔可以帶野食入去..

我盒糖同香口膠就被迫dump左..

條友勁低能..個風扇仔都check左幾耐..

仲要睇下開唔開到-.-

其實我想講o既係..個風扇仔俾我整壞左..開唔到...

入面好多野睇..有得影好多野xd

行行下見到有人拎住d大大部o既攝錄機..

我地又影低佢啦..

點知我地一轉頭..個條友竟然係我地1米外影緊我地..

我地一望住佢佢就即刻轉身走左..

呆晒=___=""

之後係海旁狂影相啦..

我扮型諗住影o既時候..

有把男人聲話"咪扮型啦..踢你落海.."

我仲諗..邊條粉腸咁多爹呀..

原來係jack同立立-0-

佢地去太空館..咁岩見到啦-0-

之後係咁影相..好搞笑呀有d影到..

一齊去左海港城食飯..

搵左好耐先搵到間大家樂..

5個一齊食排..

食到甜品o既時候..有個女人好大聲咁講野..

但係佢係一個人..而且冇電話個d野..

跟住又係咁望住我地..

好恐怖..我地就馬上係咁食食食..

之後著草..!!

個女人仲係咁望住我地!!!!

行左20米左右..

+牛竟然話..."我本西遊記留左係個度!!!"

jack即刻返去拎...

超驚...走得勁快xd

之後係海旁睇左陣夜景就搭火車回家了...

今日有齊好笑+恐怖o既經驗+___+






訪客留言 (返回 sin0 的日誌)


YUNG526oC 於 2008-08-02 06:18 PM 發表:
好開心咁wo~!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

驚到腳軟呀...嗚/.\ 
Posted at 2008-08-04 12:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SIUJACK 於 2008-07-30 05:38 PM 發表:
哈哈哈∼∼!其實個太空館都係古董黎咋==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁咪去左歷史博物館@@?
XDD 
Posted at 2008-07-30 05:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



+牛 於 2008-07-30 09:48 AM 發表:
哈哈..我搵到你個QOOZA..
系咪好叻呢-V-..
記住SD番D相比我啦
呵呵呵呵....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好勁呀..!!@@
俾個叻你XD
你ON MSN個陣ADD我呀
我再SD返俾你^^ 
Posted at 2008-07-30 05:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yuri&bato 於 2008-07-29 12:20 PM 發表:
好好笑阿!!~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好驚就差唔多-.-"" 
Posted at 2008-07-29 12:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TAMMYlo919 於 2008-07-29 12:13 PM 發表:
有齊好笑+恐怖o既經驗
滿足你3個願望.......
kinder 出奇蛋咩?xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-.-
個gag跌左落地...
爛gag..XD 
Posted at 2008-07-29 12:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]