今日有d唔舒服..前2日仲好似有少少發燒...
可能係個日游水個陣凍親啦...
仲要上pe堂..頂../.\
仲要做體適能..超煩..
好彩今日唔洗跑圈..不過下堂都要跑..頂..
之後lunch係度厄uno..
狂+雞雞..勁搞笑..
放學個陣豬肉榮又放飛機..kiki又話要整野..
ling又話唔去..joey又話冇心情..
肥ki同康仔又話唔黎..
之後就諗住唔黎打majoh啦..
諗住走個陣又見到佢地..
之後ling.肥ki. 康仔又上左黎啦..
因為肥ki太勁啦..所以我地要佢6番兼1毫子一番..
結果就1鋪都未食過啦..
佢地話好熱..最多下次你地上黎個陣開冷氣俾你地啦..
之後打左個東圈就冇打到啦..
因為佢地又話要去唔知邊度..又冇心情啦..
今日就係咁啦....
|