今日lunch小龍女又上左黎..
今次佢仲挨埋落我地班房個玻璃窗度..
驚死人地睇佢唔到..不過明昆你唔係度..
不過小龍女有左新目標...
嘻︿︿
最衰dolina尋日電錯左小龍女啦..
搞到小龍女get錯野..
成日上黎搵佢..
睇黎bellbell又多個情敵啦..
最搞笑都係最尾個2堂av堂..
個個都冇心機上堂..淨係係度玩..
之後豬肉榮勁kind..
坐係bellbell隔離同佢搭訕..
之後勁多人都圍住佢..當中梗係有我啦..
係咁同佢講dolina好愛佢..
苔戀左佢好耐..成日寫情信俾佢..
但係俾我地扣起晒..勁搞笑..
之後dolina怒啤我地..
我地仲同bellbell講話dolina含情脈脈咁望住佢..
bellbell仲要好爽...
之後ling超賤咁睇左dolina本手冊..
拎左佢個電話俾bellbell...
豬肉榮就問左bellbell拎msn..
我地就大量印刷啦..
仲要周圍派..勁爽..
之後放學..
ling佢地俾人嘈..
之後豬肉榮超串..d人即刻熬..
上左6樓玩uno..
又俾人小..勁無奈..
放學就同紙巾去左細m度坐左陣..
行左陣就返屋企啦..點知返到樓下..
”一群”外國人聚集及集體移動..
從來未見過@_@
今日肥ki隻手傷左..
康仔又冇返..希望你地快d好返啦...
|