好熱呀..頂..又要集隊..
又講勁耐野..聽日仲要跑9分鐘..
1st小息..紙巾同心2上黎背書..
kindkind地..-.-背書都走上黎..
跟住分左d野俾kiki佢地食啦..
lunch落左去食野..
之後同紙巾上返4樓..
之後小龍女佢地又上左黎啦..
上黎搵康康..哈..︿︿
豬肉榮勁kind..
話要出去同小佢..之後佢一出去望左一眼就調頭走..
仲爆埋粗..我以為有咩咁激..
出去睇左一眼..就足以笑到我pk..
原來太大風..搞到小龍女條裙輕舞飛揚..
ups..-0-豬肉榮仲話見到佢露底..
(我e+打個陣..諗起都笑ing)︿︿
之後放學又同紙巾閃啦..
|