好熱呀..事關今日太熱啦..
所以我決定唔著冷3..
集完隊上課室就收地理作業啦..
點知今日miss突然要理收成點..
ups-.-好彩最後都冇乜事..
之後豬肉榮又話要做地理科長..
miss就叫佢做中史..豬肉榮又唔肯..
其實你中意做咪做囉..我冇乜所謂︿︿
1st小息..成個課室都瀰漫住一種抄功課o既氣氛-.-
個個係度狂做.. -.-
可能今次太多啦..做成10版..
英文後段落左3樓上網搵job..
我個份都冇o既-.-教人打麻將..
邊有人會上網招募-.-搵唔到..算∼
數學堂又做個個tsa 練習..
好多都唔記得左-.-好q多做錯左..
是但啦..合格就得o架啦..
lunch又落左去搵紙巾佢地食野啦..
之後上世史堂..好似冇上堂咁..
好快過..之後就係成日遲放o既地理堂..
吳永強超kind..冇攝3俾miss叫佢入個櫃度攝..
dolina又係咁..勁on9..
放學就入左hall啦..
ling佢地之後又入左黎..仲見到f.2 d人..
佢地又走過嘈佢地啦..
之後我都唔係太清楚..因為我同紙巾回家啦..
遲d問返詳情啦..
返屋企個陣勁大風..天又黑晒..
我仲要行泳池條路..仲要成條路得我一個人..
已經好d熬熬地..仲要冇啦啦有隻老鼠標出黎-.-
唔好整到我就得啦..岩岩入左商場就冇落雨啦..
好彩冇淋濕︿︿真係lucky..
|