今朝唔洗集隊..小龍女仲俾左封信我..
叫我俾張m..跟住我上到課室就即刻俾張m啦..
張m以為係我寫..kind子..邊個咁得閒寫俾佢呀..
之後旋旋拎左黎睇..證明係小龍女寫o既..
e件事就係我地班度有好大回響啦..
第1堂地理堂..豬肉榮終於頂唔順..
劈炮唔撈啦..哈..
之後電腦堂..封情書仍然好hit..
放學就考個mock啦..
雖然係佔20%..但係都好似唔係考試咁..
仲要咩都冇帶添-.-
好彩d野都唔係太深..好驚英文唔識..
數學都冇咁熬..,
放左之後同小龍女.紙巾.心2一齊走..
又好似以往一樣..
我地一pair咁行..
不過今次就係我同心2係後面..
紙巾同小龍女係前面..
紙巾超無奈..小龍女又扮憂鬱..
唔出聲..我同心2就係隔離係咁笑佢啦..
紙巾聽到我講d野都o晒咀..
因為我地留意到小龍女墊左野..
之後紙巾就同小龍女行左另一條路..
我同心2就返天平啦..
仲見到佢媽媽:)
我同心2就去左m記食野啦..
傾傾下唔知時間.跟住佢話點要睇牙..
點知已經5點7.. 我地就即刻著草啦..
好彩個陣淨係係度食緊雪糕..
之後返到屋企..心2又打黎..
原來佢記錯左日期-.-ups...
唔知小龍女對張m仲會有咩行動呢..
好期待佢寫俾張m o既第2封信..
哈..
|