。(‾((憐蝶..*''`●|'
sin0
暱稱: ξ× 0°+奶媽*-.-"
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
long long time
2008-09-16
2008-09-13
2008-09-13
2008-09-11
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 73
今日人氣: 25
累積人氣: 3481
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 25 日  星期五   晴天


原來我o既身體係咁差.... 滿足 分類: 未分類

今日係day1..

所以要升旗+唱校歌啦..

勁熱..x#◎*m.. 

中文堂有d辛苦咁捱過左 ..

我都話辛苦就知e 2堂幾慘啦︿︿

之後bio堂睇左套人體解剖o既vcd..

一開始勁熬底..之後都冇咁熬..

simon睇左陣就話唔睇..

原來我地班d女仔仲大膽過d男仔..哈..

之後就劏豬心啦..bellbell拎左個牛心返黎..

成個蛋糕咁大..哈..豬肉榮話幫佢劏..

點知劏左唔夠1分鐘就話頂唔順..

因為個牛心太臭啦..哈..

之後玩個個電子血壓計<--唔知係咪叫e個名-.-

度到血壓都有d偏高..脈搏就kind爆..

135..-0-有d熬熬地..

玩埋個聽診器..我聽返自己d心跳..

真係快到冇朋友..俾其他人聽佢地都話勁快..

lunch就同豬肉榮玩軍棋..當然係我輸啦..

gap堂就係課堂度坐..又話搞班會旅行..

有人話去和合石打邊爐..又話去牛雜屋企燒野食.. 

又話全班4十幾人去唱k...

因為我地係度搞gag..牛雜就越講越火啦..

放學因為e day..就入左hall啦..

睇個個歌唱比賽..好快到5點..

就返屋企啦..





訪客留言 (返回 sin0 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]