今日係day1..
所以要升旗+唱校歌啦..
勁熱..x#◎*m..
中文堂有d辛苦咁捱過左 ..
我都話辛苦就知e 2堂幾慘啦︿︿
之後bio堂睇左套人體解剖o既vcd..
一開始勁熬底..之後都冇咁熬..
simon睇左陣就話唔睇..
原來我地班d女仔仲大膽過d男仔..哈..
之後就劏豬心啦..bellbell拎左個牛心返黎..
成個蛋糕咁大..哈..豬肉榮話幫佢劏..
點知劏左唔夠1分鐘就話頂唔順..
因為個牛心太臭啦..哈..
之後玩個個電子血壓計<--唔知係咪叫e個名-.-
度到血壓都有d偏高..脈搏就kind爆..
135..-0-有d熬熬地..
玩埋個聽診器..我聽返自己d心跳..
真係快到冇朋友..俾其他人聽佢地都話勁快..
lunch就同豬肉榮玩軍棋..當然係我輸啦..
gap堂就係課堂度坐..又話搞班會旅行..
有人話去和合石打邊爐..又話去牛雜屋企燒野食..
又話全班4十幾人去唱k...
因為我地係度搞gag..牛雜就越講越火啦..
放學因為e day..就入左hall啦..
睇個個歌唱比賽..好快到5點.. 就返屋企啦..
|