| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 30 日 星期三  |
| 打牌.. |
分類: 未分類 |
今日熱到冇朋友-.-””
唔著冷3都熱到爆...
仲要集隊..ups..
之後英文堂勁搞gag..
康康因為個學進有支改錯帶..
之後用用下唔得..我整斷左-.-
之後同牛雜講想要佢個支試下用..
(因為牛雜都有..)
牛雜就俾左我地啦..
之後我地換左支壞o既俾佢..
佢仲話點解斷左..我就係度爆笑啦..
佢以為係我專登整爛..
佢仲用左半堂時間黎整返好佢..
之後lunch我地先同佢講我地玩佢..
勁搞笑..︿︿笑左勁耐...
我就成個lunch係度玩uno...
仲輸左支野飲俾吳永強...不過好玩︿︿
世史堂個陣miss ling冇啦啦上左黎..
話miss教晒野..e堂俾佢..
放學就上左黎打majoh啦..
本來得牛雜.張m.康康..
之後豬肉榮.肥ki都黎左..
打到6點就走左啦..
仲要淨係贏左1蚊咁大把..-.-
考完試我一定要打打打!!!
|
|