好耐未打過日記啦..
今日係班會旅行..
不過唔知點解會有d唔會我地班o既人黎左-0-
之後就搭車去咖啡灣啦..
去到就燒左陣野食..
就落左沙灘玩啦..d人係咁掟人落海..
我就係隔離度笑啦︿︿
d仔係仲玩到跌眼鏡..
佢地就係個海度摸眼鏡..
仲話咩海底撈月..-.-
之後同ling拎左d蓄薯係沙灘度食啦..
一路食一路聽歌..勁爽..
訓係個沙灘度真係勁舒服..下次去一定訓返夠本..
之後唔知邊條freach偷襲我..
攪到我仆係d石度..條褲濕晒..瘀左又損左-.-
pk..唔好俾我知係邊個!!!
7點幾個陣好多人都走左..
但係仲有好多野食未燒..
燒左陣又落返沙灘玩啦..
.......
.......
.......
之後搭返車返上水..去左食糖水..之後同琛返天平..
仲屈左張m送我地返去..
勁 支力 呀....
|