| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 12 日 星期日  |
| 久違了...麻將.. |
分類: 未分類 |
今日又要狂做功課-___-
都唔知點解今年咁快要交..
月中要交..簡直變態-0-
做到2點幾個陣dolina又打黎問打唔打牌..
又要去joey度打啦..
見到佢隻摩天使勁得意..
細細隻又白雪雪..
好想養返隻..哈哈..
不過dolina 都好慘..
俾joey門口個隻大9狂吠..
哈哈..連joey隻溫純o既摩天使都頂唔順..
joey抱住隻摩天使打牌..
dolina坐佢對家..
隻摩天使竟然面向joey..
都唔望dolina..哈哈..
笑死︿︿之後又輸左啦-0-
次次去joey屋企都輸..
真係唔爽..
之後打到8點幾就搭車返上水啦..
就黎做完啦!!已經完成左3分之2..
不過仲要問ling拎埋第1份野先...
|
|