| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 25 日 星期二  |
| 中秋.. |
分類: 未分類 |
今日係中秋節..大家中秋節快樂..
但係都要返學-0-好彩今日唔洗集隊..
第1堂英文..做listening..
第2堂中文..做listening..
小息又同心宜傾左陣啦,,
第3,4堂bio..落左bio lab,,
做實驗..2堂個半鐘都係度用個顯微鏡狂睇野-0-
第2個小息,,上返課堂擺野就落hall啦..
因為第5,6堂係gap堂.要週會..
點知係6樓行到落2樓..
先有人話落雨唔洗排隊入hall-0-""
跟住又上返課堂..
之後范sir先用中央咪話1班1班咁落去..
之後lunch又係食外賣啦,,
第7堂..又係中文..都唔知點解會設計到咁-0-
2堂中文分開上-0-
第8堂..chem..對mc對到眼花..@_@""
原來我都岩左好多..哈哈..
之後放學心宜陪我去身體檢查..
仲見到dolina同牛雜=0=
度高磅重..之後聽個咩關於吸煙o既講座-0-
dolina超低能-0-係咁問埋d垃圾問題-0-
o徙晒d時間..之後就視力測試..量血壓..
都正常啦..見埋醫生就閃啦..
頂@_@""原來係心宜係等我見醫生o既期間..
睇左我部電話入面好多野,,好彩冇乜秘密=__=
夜晚就同英佢地出左去恩恩個面..
不過都冇乜野玩..10點幾個陣..
英要返屋企..就同佢一齊返啦..
冇乜野做o既中秋@_@""
係屋企食月餅算啦..
|
|