又等到星期5啦-__-
仲要放3日..爽..
但係功課o既倍數...
同假期日數係成正比..-0-""
今日係e day..課外活動日..<--好似係..
全部堂都變左半個鐘1堂..哈哈
英文堂唔知點解好快過..
不過要作文啦..+_+
a.maths都冇想像中咁難..
不過唔知點解做做下會混淆..
chem又有小測..不過都唔係好難..
18/20..冇溫書差唔多啦..-0-
中文堂又係教返說明文..
次次都係係e課好亂-0-
不過miss終於頂唔順我地..
開始炮轟我地啦..
估唔到我中文作文都會唔合格..>_<
差1分-0- ups...
lunch又係班房做功課..
多謝孫同學請我食梨..
但係我好懷疑佢有冇洗過...=__=
不過多謝晒啦..哈哈
之後去左學會..家政學會..
冇野做..想去化學學會多d,,
得閒就係度做數啦-0-
做下做下就放學啦..
今日碧生日..冇同佢講..
係度同佢講返..生日快樂^ ^
|