| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 13 日 星期六  |
| 海洋公園... |
分類: 未分類 |
今日去左海洋公園..玩halloween..
今年係第1次去玩halloween..
所以都係第1次夜晚去海洋公園..
去到差唔多5點半..就入得去啦..
入到去有好多人扮鬼同人影相 + 嚇人..
心宜本想同個d人影相..
點知個個人掛住嚇人..走左,,
心宜超唔爽啦,,哈哈..
之後排鐘馗捉鬼..排左差唔多1個鐘-0-
入到去就有個閻王坐左係度..
仲有對對聯..有d字睇唔明-0-
個閻王仲話..上路啦..
我地都係係中間..所以冇乜野嚇我地..
通常都係嚇前面同埋後面d人..
仲聽到有"鬼"爆粗-0-
行左幾分鐘就走返出黎啦,,
出到黎落雨-0-..諗住搭纜車..
點知要排成個鐘..就走左去正門度搭巴士上山啦..
上到去見到日本個鬼屋..好多人呀-0-
就走左去玩個個海洋摩天輪<---個名好似係咁..
o者係有個圓型o既野..升上去望風景個種..
係上面見到條隊..睇唔到隊尾..-0-
個個應該都係鬼屋..但係唔知係邊間..
心宜佢地就去左玩過山車..我就係度等佢地啦..
之後見到個奪命嚇輪條隊..係樓梯下面個海盜船..
排到上黎-0-我諗坐底有1000人排隊-0-
唔係講笑..我地學校朝早集隊都冇咁多人@_@""
我地已經完全放棄左玩鬼屋..
之後就去玩左d機動遊戲..
水母館..鯊魚館..睇完就搭纜車落山啦..
冇人排隊-0-搭纜車個陣勁kind..
心宜最後上車..
佢話我地後面個架個3條友..
有條友想上我地架車..
搭左幾分鐘度就到啦,,
去左兒童王國度玩個旋轉"熊貓"..-0-
仲有迷你犘天輪..玩左幾轉..哈哈..
之後有d攤位遊戲啦..
心宜見到個玩籃球o既攤位..
有令仔@_@""之後佢就即刻拎左廿蚊去玩啦..
哈哈..本來佢想問佢拎電話..
但係心宜病病地..又吹左風..
把聲沙晒..講不出聲-0-
搞到拎唔到電話啦..真係可惜..-0-""
之後10點幾就返屋企啦..
心宜好期待下次再去..
哈哈..希望心宜下次去會見到佢啦..
|
|
|
心宜 於 2007-10-18 07:47 PM 發表:
HAHA.....可惜都無計...... 鬼叫我病咩,,,著得令令地,,,, 點知一場空,,,下次我出遠d汁人,,,, 哼!下次我一定要得到手!! 無人會走得出我手中!!
|
網主回覆
係囉..真係浪費..
俾把聲連累左啦你..
下次一齊去啦..哈哈..
你記住要一箭雙鵰呀..
哈哈..
Posted at 2007-10-18 08:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|