今日考左英文..
冇溫過書-0-
好多都唔識呀..
不過已經比以前易好多..
咁都唔合格就糟糕了...
聽日考中文同a.math..
仲未開始做數-0-""
中文唔洗溫都ok o既...
我諗...=___=