今年文化日去濕地公園...
返到去唔洗集隊..超正..
問左呀sir可以帶電話..
個個拎晒出黎聽歌..
本來話傾歌唱比賽唱咩歌..
之後羅絲批出黎唱千里之外..
勁似80年代d人@_@""
之後落左禮堂聽流程..
聽完就上車啦,,
好似上年咁..今年又係坐城巴..
好快到左..一開始去左d展館度睇..
去到個個咩熱帶沼澤..入面勁多魚..
上面有塊玻璃..有條勁大o既蛇打蛇餅咁攤左係度,,
塊玻璃爆左就大檸..哈哈..-0-
睇完就出左去行..
好多蓮花..有d係紫色..勁令..
不過好晒..勁熱-0-
行左陣就去左大家樂食野...
羅絲批拎左yan個袋扮走粉-.-
勁低能..食完野就差唔多集隊啦..
返到學校上返6樓..
d野食已經黎左d..
m記..kfc..pizza hut都有..
好快俾人俾人掃晒..
食完就唱生日歌..菁聽日生日..
之後就閃啦..

|