| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 25 日 星期二  |
| 聖誕節快樂,, |
分類: 未分類 |
今日同紙巾出左去會展..冬日美食嘉年華..
仲以為今日紅日會好多人..-0-
一去到都好少..可能d人去左工展會先@_@""
行到3點幾就去食野..
本來諗住去埋遊戲展...........哈哈
不過費時又買飛..-0-
食完又再行過..-.-
行到7點度就走啦..
之後去左海傍..凍..-0-
入返會展間ok..我地就係度睇野食啦..
ok d職員用車推緊d一箱箱o既水..
d水冇啦啦跌左..架車就慢慢碌去紙巾度..
有條友(cosplay)懶型咁跳過黎踩住架車..-.-
仲要睥左紙巾一陣..勁搞笑...
最衰紙巾睇緊野食..望唔到..
之後我同紙巾講個條友就走啦..
紙巾淨係見到佢後面..勁大聲話佢個假髮好假..
個條友個假髮啡色..又用好多黑色夾夾住...-.-
我好肯定架車一定碌唔到紙巾...-0-
個條友踩住都唔知做乜...-0-
買完野就出左去門口度坐..
又有幾個cosplay o既人黎坐...
個女仔.........-0-
個男仔勁高.....=.=
不過勁似女仔-.-仲要化左妝...
早知影相啦-0-
之後就搭船過返尖咀..
睇完個個咩幻彩詠香江..
本來行星光大道去火車站..
勁多人-.- 行都行唔到...
之後就兜第2條路啦..
返上水飲奶昔...-.-
之後就返屋企啦...


|
網主回覆
=__=
仲未溫書呀我..
今次大檸啦-__- Posted at 2007-12-31 08:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX* ^^ Posted at 2007-12-28 02:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
早早* 我係路過架,,, 幫你留個CM吧` 記得幫我回水喎,,, 好啦...唔講啦... BIBI* 記得回水呀!!!!!!!!!!
|
網主回覆
HI~
唔識入你個blog..@_@"" Posted at 2007-12-28 02:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|