。(‾((憐蝶..*''`●|'
sin0
暱稱: ξ× 0°+奶媽*-.-"
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
long long time
2008-09-16
2008-09-13
2008-09-13
2008-09-11
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 73
今日人氣: 85
累積人氣: 3814
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 25 日  星期二   晴天


聖誕節快樂,, 分類: 未分類

今日同紙巾出左去會展..冬日美食嘉年華..

仲以為今日紅日會好多人..-0-

一去到都好少..可能d人去左工展會先@_@""

行到3點幾就去食野..

本來諗住去埋遊戲展...........哈哈

不過費時又買飛..-0-

食完又再行過..-.-

行到7點度就走啦..

之後去左海傍..凍..-0-

 

入返會展間ok..我地就係度睇野食啦..

ok d職員用車推緊d一箱箱o既水..

d水冇啦啦跌左..架車就慢慢碌去紙巾度..

有條友(cosplay)懶型咁跳過黎踩住架車..-.-

仲要睥左紙巾一陣..勁搞笑...

最衰紙巾睇緊野食..望唔到..

之後我同紙巾講個條友就走啦..

紙巾淨係見到佢後面..勁大聲話佢個假髮好假..

個條友個假髮啡色..又用好多黑色夾夾住...-.-

我好肯定架車一定碌唔到紙巾...-0-

個條友踩住都唔知做乜...-0- 

買完野就出左去門口度坐..

又有幾個cosplay o既人黎坐...

個女仔.........-0-

個男仔勁高.....=.=

不過勁似女仔-.-仲要化左妝...

早知影相啦-0-

之後就搭船過返尖咀..

睇完個個咩幻彩詠香江..

本來行星光大道去火車站..

勁多人-.- 行都行唔到...

之後就兜第2條路啦..

返上水飲奶昔...-.-

之後就返屋企啦...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 







訪客留言 (返回 sin0 的日誌)


TAMMYlo919 於 2007-12-31 05:52 PM 發表:
考試啦,,,,,,溫書啦...乖啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=__=
仲未溫書呀我..
今次大檸啦-__- 
Posted at 2007-12-31 08:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bezineca 於 2007-12-27 10:12 PM 發表:
HAHA~~~留個言俾你~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX* ^^ 
Posted at 2007-12-28 02:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CoBe_KeI 於 2007-12-27 10:47 AM 發表:
早早*
我係路過架,,,
幫你留個CM吧`
記得幫我回水喎,,,
好啦...唔講啦...
BIBI*
記得回水呀!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HI~
唔識入你個blog..@_@"" 
Posted at 2007-12-28 02:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]