今日朝早起身去左陪人飲茶..
飲完就返左屋企做功課..
之後出左天水圍行左陣..
行完去左劉莉度坐陣..
同張笑提早慶祝生日..
今個月好多人生日@_@""
同佢去左維苑食,,
佢個間好食個上水個間勁多..
食完諗住去籃球場搵陳益佢地..
點知上錯左-0-原來係停車場個個..
唔係商場個個..死劉莉-0-老點我xdd
上到去見到好多人..呀家..拔玲..........
勁多啦xd
好彩日開始冇入到去..
唔係俾呀家毒打-__-""
睇左一陣..見到有d女仔著高踭鞋跑步@@
仲要一路聽歌一路圍住個場跑..咩事-0-...
之後上左美2屋企坐陣..
成班友係度討論殺人程序@@
11點度就搭車走啦..
搭到某個站見到程天..
咁都見到^^xdd
坐係隔離個條友勁似輝哥-0-
之後就返屋企啦xdd
|