今日6點起左身..
因為9點幾要去到灣仔補習..
好 支力 呀..
星期6都要咁早起身-.-
出門口個陣已經掛左3號風球,,
不過幾好天..就冇帶到遮啦..
搭火車個陣已經落緊雨...
好彩出到去又冇落..
補完就落到好大..
仲要等紅綠燈..係咁淋=__=
之後就返上水等魚旦佢地補完習..
諗住tobey信息個陣聽到有人大笑..
唔洗望都知係魚旦同+牛啦..-0-
仲有邊個笑得咁kai..
跟住就去左食m記..
越坐越凍..-0-
食完就去左tobey屋企練舞..
諗極都諗唔到仲有咩新舞步..
唯有是但排啦..排左50秒左右..
應該夠呱..之後就係度玩啦..
tobey呀爸返左黎..
係度吹水..諗住走個陣tobey呀媽又返左黎..
我地1人拎左1支蘆薈走..
走個陣超大雨..-0-
淋到成身濕晒..仲要同魚旦共用..
連鞋都入左水..
搭270返去個陣仲大鑊..
踩左落個水tum度..
度鞋裝左水-0-
尋日收到kiki o既信...
好surprised呀..
我會盡快回o架啦...
miss u ..^^
e隻就係我諗住考試個陣用o既音樂..
但係唔知跟唔跟到-0-""
我輕輕的嚐一口 妳說的愛我 還在回味妳給過的溫柔
我輕輕的嚐一口 這香濃的誘惑 我喜歡的樣子妳都有
妳愛過頭竟然答應我 要給我蜂蜜口味的生活 (的生活~~~)
加一顆奶球我攪拌害羞 將甜度調高後再牽手
妳的愛太多想隨身帶走 想妳的時候就吃上一口 (吃上一口......)
我溫熱著被呵護的感受 卻又擔心降溫了要求
※我嚐著妳話裡面的奶油溜啊溜 聽過的每句話都很可口呦啊呦
那些多餘的畫面全被跳過 妳的眼中只有我 (oh~~oh)
#我輕輕的嚐一口 妳說的愛我 還在回味妳給過的溫柔
我輕輕的嚐一口 這香濃的誘惑 我喜歡的樣子妳都有
*我輕輕的嚐一口 妳說的愛我 捨不得吃會微笑的糖果
我輕輕的嚐一口 份量雖然不多 卻將妳的愛完全吸收
我微笑著讓香味停留 緣份走到這也賴著不走
像夾心餅乾中間有甜頭 繼續下去不需要理由
※我嚐著妳話裡面的奶油溜啊溜 聽過的每句話都很可口呦啊呦
那些多餘的畫面全被跳過 妳的眼中只有我
#我輕輕的嚐一口 妳說的愛我 還在回味妳給過的溫柔
我輕輕的嚐一口 這香濃的誘惑 我喜歡的樣子妳都有
*我輕輕的嚐一口 妳說的愛我 捨不得吃會微笑的糖果
我輕輕的嚐一口 份量雖然不多 卻將妳的愛完全吸收
#我輕輕的嚐一口 妳說的愛我 還在回味妳給過的溫柔
我輕輕的嚐一口 味道香濃的說 我喜歡的樣子妳都有
*我輕輕的嚐一口 妳說的愛我 捨不得吃會微笑的糖果
我輕輕的嚐一口 份量雖然不多 卻將妳的愛完全吸收
|