。(‾((憐蝶..*''`●|'
sin0
暱稱: ξ× 0°+奶媽*-.-"
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
long long time
2008-09-16
2008-09-13
2008-09-13
2008-09-11
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 73
今日人氣: 65
累積人氣: 4034
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 24 日  星期四   晴天


2008-04-24 分類: 未分類

今日同心宜返學..

去到紅綠燈求佢又同billy行啦..

可能同佢地距離唔遠..

聽到佢地d對話內容..

.....我都唔想聽o架..

不過你地講得太大聲啦=___=

行行下kai男又係後面..

又唔見佢"條女"..仲想識佢添XD 

小息個陣係咁試碟同練舞..

lunch個陣見到好多久違o既人..

好彩佢地都認得我.. 

勁快食完就上返去練舞啦..

之後pe堂考試..

有d人音樂&舞步勁搞笑.. 

超驚呀..唔記得左d舞步..

不過算啦..合格就ok啦XD

放學個陣同魚旦,,+牛..

係地下度等tobey同朱寶..

魚旦叫+牛上去催tobey..

+牛又叫我..我梗係唔去啦XD

跟住我地猜..輸左個個就要去..

我第1野就贏左..哈哈..

之後佢地猜左幾多下就係一樣..

最後都係+牛輸左XDDDDD

之後見到dolina...

魚旦問dolina中文幾多分..

「我中文得30分喳..!!」魚旦話..

「我29呀頂你..!!!!!!!!!!!!」dolina講..

勁搞笑..所以我要成段對話post出黎XD

等到朱寶同tobey之後就一齊去左m記..

食雪糕...m記好凍,,威完雪糕仲凍..-0-

本來諗住淨係同朱寶去傾計..

咁多人反而傾唔到..變左淨係食野-0-

就好似tan90度..係無意義o既,,哈哈

我e個比喻係咪好生動呢XD

下次都係同朱寶2個撐台腳好d..XD

 

 

 

 

窗外的麻雀 在電線杆上多嘴妳說這一句 很有夏天的感覺
手中的鉛筆 在紙上來來回回
我用幾行字形容妳是我的誰

秋刀魚 的滋味 貓跟妳都想瞭解
初戀的香味就這樣被我們尋回
那溫暖 的陽光 像剛摘的 鮮豔草莓
你說妳捨不得吃掉這一種感覺

*雨下整夜 我的愛溢出就像雨水
院子落葉 跟我的思念厚厚一疊
幾句是非 也無法將我的熱情冷卻
妳出現在我詩的每一頁

雨下整夜 我的愛溢出就像雨水
窗檯蝴蝶 像詩裡紛飛的美麗章節
我接著寫 把永遠愛妳寫進詩的結尾
妳是我唯一想要的瞭解

Repeat *

那飽滿 的稻穗 幸福了這個季節
而妳的臉頰像田裡熟透的番茄
妳突然 對我說 七里香的 名字很美
我此刻卻只想親吻妳倔強的嘴

Repeat *

整夜 我的愛溢出就像雨水
窗檯蝴蝶 像詩裡紛飛的美麗章節
ho~ 寫 把永遠愛妳寫進詩的結尾
妳是我唯一想要的瞭解

 

 

                 ˙.||▊妳是我唯一想要的瞭解<<

 






訪客留言 (返回 sin0 的日誌)


心宜 於 2008-04-25 06:41 PM 發表:
OK啦~頂你~係都汁D MK出面個D啦~唔好要新界個D!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-.-""
無汁啦XDD 
Posted at 2008-05-24 09:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]