| «‹ September 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
| 好 鬼大 雨唷"?!* |
今日 喇,.,去左 新 元中 果陣 時,.""
好鬼大 雨牙.,""( 痴 線 的"""""))
我 同 牙 珊照 番 囉,.""?!*
番到 去喇,.""
D 雨 落到 好 大牙.,""
成 身 濕 哂""?!* fuc l<"
算,..
我 見到佢 地 係 操場 打 排.,我 咪 去左打 囉,.""
哇,,.""
打下 打下.,d miss 吾俾打喎.,""
咪 吾 打囉,.""
過左 一陣喇,.""
打左 鍾 lu""
我 咪上左 去囉.,""
上 堂 果 d野.,吾 想打牙,.""
到左 小 息喇.,.""
d miss 白 痴 嫁””
紅 雨 都吾俾人 走喎”(Fucl<”)
唉.,咪 照上囉,.””
唉.,吾 打上堂 果d喇.,
到左 放 學喇.,”
我,君,珊,黑妹,敏,雯,國,榮,文,龍,雄打 排 喇,.”
金 毛 走泥搞搞 震喎,.””
打下打下,.落大 雨喇,.””
咪冇打囉,.””
到 左 勁大雨 果 陣 時,.”
佢 地 係 度 猜 ,.猜 書左 果個要 沖出去 林雨喎,.””
我咪 玩 埋 一份囉”
過左 一陣喇.,.””
金 毛.佢地 好鬼搞野喎,.”
我 同牙珊咪 笑囉.,””
5:00 走左 喇,.””
番到 去,.””
同左 芷菩出左 去一陣,.
7:30到.,番左 屋屋喇,.””
|
刊登時間︰2006-09-13 10:39 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
毛毛" 於 2007-05-01 04:27 AM 發表:
|
|