| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 3 日 星期五  |
| 2008-10-03 |
分類: 日記 |
唉!
今朝一起身,
隻腳超痛,
次次跑完長跑都係咁。
真係慘。
下學期仲要跑,
我死得啦!
返學果陣,
見到文主任,
之後又見到梁sir,
佢睇我唔到。
嘻!
中文堂ar sir發脾氣,
狂話人,
仲訂簿tim!
其實係因為有d人唔溫默書,
要重默,
就算攞100分都要。
我明明有溫書都要重默,
有冇搞錯ar!
今日勁多功課,
想做死人咩,
不過好彩係星期三交。
星期一去大尾篤,
龔莉媛一定會痴埋黎,
其實我超超超超超超超超超超憎佢。
|
|
|
cm fOr yOu""
係lo"佢又吾知自己7wo"
又係到跟住曬wo"
見到佢都吾想食la"
|
網主回覆
講得啱! Posted at 2008-10-05 02:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ilhsp 於 2008-10-03 05:50 PM 發表:
cm cm~
|
|