| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 23 日 星期四  |
| 2009-04-23 |
分類: 日記 |
兩日冇打卜,
唔好意思呀!!!!!!!
今日歷史,
派卷,
46/60,
拎B。
今次統測差左n多,
好慘。
之後eng,
李耀祖又俾我鬧。
佢真係好煩。
就黎調位,
真係好開心。
之後中文,
狂寫筆記,
呀sir講左唔算數,
又話其他組要匯報,
之後又話下次先。
到到下次,
你都唔記得左啦!
之後通識,
叫我答野,
之後果隻死人24號又係度噪,
好煩呀!
之後我納左如花姐本保,
入面寫左,
10月←29的月份,
10月16日。
love him,
佢仲要叫29個名叫到勁親暱。
好想嘔。
之後小息,
玩。
做PQRQ,
俾人叫左上去training,
train完,
走人。
|
|
|
Miki Mouse 於 2009-04-23 06:56 PM 發表:
倩倩+油+油啊~!下次努力拿AAAAAAAAAAAA--------------- AAAAAAAAAAAAAAA比我蝶蝶看看啊!!^^
|
網主回覆
55!
我今次一個A都冇呀!>.<
所以我下次一定要+油。^^ Posted at 2009-04-25 07:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你放心啦!
我一定會同呀sir講ga! Posted at 2009-04-23 05:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|