| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 29 日 星期五  |
| 2009-05-29 |
分類: 日記 |
今日朝早,
讀社評,
冇咩點。
之後第一堂,
歷史,
教書,
都唔知佢up嘜,
反正唔識啦!
之後英文,
講個d poem ge野。
之後小息,
玩。。。
之後中文,
對語文運用,
又係我答,
fw35,
次次都係咁,
都唔知係咪特登ge!
之後通識,
我死得好慘。
個個何sir呀!
今日29號咪叫29號lo!
星期五咪叫5號lo!
做咩係都要29+5+1姐!
係都要35,
玩野。
29-5-1唔得ge!
係都要+,
冇次唔係叫我。
之後我起左身,
份報紙睇都冇睇過,
鬼知佢寫咩姐!
叫我答,
你想我答d咩俾你呀!?
低能!
又唔知你up咩,
講野唔清唔楚,
想人點答你姐!
搞到我樣衰左。
之後午息,
先同徐淇落左去,
之後如花跟住曬,
佢俾人地個籃球打中左,
又關我事,
係咁推我,
我頂佢個肺呀!
之後上返去,
搵tsztsz玩,
之後一齊推張鄧,
整起電電,
點知......
砰左一聲,
估下發生咩事,
張鄧爆左小小,
冇事。
之後反思,
好勤力咁做野。
之後打ling,
搵蝶蝶一齊放,
之後同14&蝶蝶一齊去買簿,
蝶蝶唔見左個銀包,
慘..........
不過都冇咩點姐!
( 蝶蝶見到唔好嬲 )
之後買完,
走人。
|
|
|
eva18 於 2009-05-30 04:18 PM 發表:
係人背講人個計好樣,自己又學人澤計,夠薑係佢面前講!!冇膽咩 淨係識,係個BLOG到話人
|
網主回覆
好心你啦!
咩叫係人背講人個計好樣吖!?
背後呀!?...
唔識打唔就唔好留啦!
仲有呀!
你自認自己個計樣吖!?
同埋我同你講,
我唔係你面前講,
係因為我廢事煩,
你知你幾鐘意同人報串ga啦!
仲有,
我紥唔紥計關你咩事,
好過你啦!
個計樣樣衰衰咁。
冇d自知之明。
我係個blog到打你d野又點姐!?
你理得我姐!
個blog又唔係你ge!
你冇權理我打咩。
你自己咁夠薑啦wo!
咪同Miss Wong講我係個blog到打你d野lo!
我唔介意wo! Posted at 2009-05-31 07:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX喔!~ Posted at 2009-05-30 02:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MikiMouse 於 2009-05-30 10:45 AM 發表:
倩倩你爆我野~不過是但啦~~~你比返點錢我 我就唔嬲你啦>
|
網主回覆
唔好嬲啦!
我冇$$呀!
好窮。。。 Posted at 2009-05-30 10:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我見如花推你-v-,下次你搵我,我幫你對塌佢,佢個死樣,我都忍得佢夠啦!
|
網主回覆
好哇!
不過你敢掂佢咩???
個個係1號,
唔係2號wo! Posted at 2009-05-30 08:40 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX喔!~ Posted at 2009-05-30 08:45 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哦哦! Posted at 2009-05-29 08:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|