| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 28 日 星期五  |
| 2009-08-28 |
分類: 日記 |
好耐冇打卜卜,
哩幾日日日係屋企唔知搞嘜,
係咁係到睇片,
睇到我個人都痴左線。
個日同左朱盈盈去游水,
得2個人,
都唔好玩ge!
搵多d人好玩d,
不過又冇人得閒。
仲有3日就返學lu!
唔想返,
放左咁耐假,
叫我去返學,
好唔慣。
|
|
|
♥c0mm3nt ♥c0mm3nt ♥c0mm3nt ♥c0mm3nt ♥c0mm3nt ♥c0mm3nt ♥c0mm3nt
|
|
|
你都知你睇片睇痴咗?! 死嘢...!! 見片忘友~!!! [某:你都見書忘友啦...(打飛)] 唔好游咁多水啦... 多啲同我煲MSN呀.. 難得有樣唔使點郁又响室內玩嘅嘢... 要ON呀!唔好成日都BUSY呀!
|
網主回覆
我係睇片睇到癡左呀!
不過你都唔好得去邊啦!
等我少d on msn,
on個陣都多d用busy先!
呵呵! Posted at 2009-08-28 08:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|