| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 17 日 星期六  |
| 2009-10-17 |
分類: 日記 |
今日,
出左街。
本身約左佢地2點,
之後劉嘉希12點幾就叫左我落去,
之後又見到徐淇同賴賴屏。
之後同劉希食完M記之後,
去左行啦!
之後去粉火等埋其他人,
等左勁耐!
鬼叫我地早咩!
之後佢地黎左,
主席個2條友冇咁快到,
之後我地就去左先。
之後打左陣,
佢2條友到左。
之後又打排球,
打打打打打.....
冇野玩。
佢地又唔JOIN我地,
都唔知出黎做嘜。
之後蝶蝶,朱盈同劉希黎左我屋企,
之後佢地打黎,
講講下佢地俾人串WOR!~
之後冇點。
之後到到6點佢地就走左。
|
網主回覆
咁你又唔好咁講!
講到我好似唔俾CM你咁! Posted at 2009-10-18 11:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝喔!`
咪係LOR!
同金魚佬去慶祝生日,
不如同我地去打排球! Posted at 2009-10-18 09:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝喔!` Posted at 2009-10-18 11:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我系嘉ah;`-_________-vv 您吾認得我;`t口t 我系co戈戈ah;`
|
網主回覆
我知你係邊個! Posted at 2009-10-18 10:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝喔!` Posted at 2009-10-18 10:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哈哈!!我的倩倩咁早啊!!唔怪得無啦啦... 係咁問我地到未啦=] CmCMcmCMcmCMccMmcMCcmmMcCMcmCM~
|
網主回覆
55!
咪係LOR!
我同劉希2個係到呆等! Posted at 2009-10-17 09:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|