| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 22 日 星期四  |
| 2010-04-22 |
分類: 日記 |
今日朝早,
又係勁早就去左粉火。
返到去開完locker,
成班女仔係wc到,
課室勁熱l0r!
之後英文,
present,
好彩冇我份!^^
普通話,
狂問野,
勁0n9!
小息同蝶蝶&斯落左去。
宗教,
做完野冇啦啦俾miz謝叫左我同電電幫佢整野,
戈戈都唔叫!
數學,
成堂係到做工作紙。
之後問betty有題點做,
( 超唔想問佢 不過冇人識呀! )
之後佢話佢下堂教,
我同佢講我想而+做,
佢問我下堂做咩,
同佢講做下一張WS。- -''
中文,
又做聆聽,
悶。
之後就speaking,
好彩冇叫到我。
lunch,
同劉希捉棋。
反思,
做左陣,
書展。
之後3點半去左英詩。
4點就同蝶蝶閃人。
|
|
|
c0mm3nt:) 我gag錯佐意思; 以為你打禮物-___-
|
網主回覆
海淇- -
真係呀! Posted at 2010-04-22 08:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀!
哩2日都好早... Posted at 2010-04-22 06:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀!
我可愛ge傻蝶!^^ Posted at 2010-04-22 05:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
一時時啦! Posted at 2010-04-22 05:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|